Un nou inceput - proiectul "Slefuim Orizonturi"


Ola! Si bine te-am regasit!


MOTTO:

“Nu scoala te face sofer ci practica sofatului pe drumurile patriei”


            Astazi incep un al doilea proiect “de suflet” al meu. Unul care este strict legat viata de zi cu zi. De vise, de idei, de impliniri. De frustrari, provocari si managementul starilor. Un proiect despre modul in care eu aleg cum sa reactionez la influenta mediului in care traiesc. Si despre cum ii las (sau nu) pe cei din jur sa ma influenteze. Un proiect despre mine in care sunt sigur ca te vei regasi si tu cititorule la un moment dat. Pentru ca este despre autocunoastere, autoenergizare, autodemotivare, furie, apatie si chiar ganduri negative. Despre stari in care am fost si pentru care am aflat instrumentele necesare gestionarii lor cu succes. De ce azi? Pentru ca “toate vin la timpul lor”, nu-i asa?

In urma cu mai bine de jumatate de an am terminat fabulosul curs de NLP Master Practitioner sustinut de Dorel Butuca. O continuare fireasca a cursului de NLP Practitioner si evident mult mai spumoasa si plina de descoperiri interioare. O calatorie care nu se va termina niciodata pentru ca mai degraba decat a GASI un raspuns a fost vorba de a descoperi ce este DEJA in mine si de a ii da o forma recognoscibila.Iar la mine relevarea raspunsului a fost un proces in sine ce a durat de la certificare si pana astazi.

Acum cand pot spune ca ma simt “Master NLP Practitioner”. Poate ca unii vor considera ca a trecut o perioada cam lunga de la certificare si pana la aceasta certitudine. Poate ca altii vor considera ca inca sunt la inceput. Din punctul meu de vedere a fost un timp in care am inteles ca pentru mine nu este esential sa am UN maret scop de-a lungul vietii ci mai multe (si de amploare mai mica) care sa ma faca sa ma simt implinit si fericit. Si am obtinut aceasta certitudine atat in urma cursurilor NLP Practitioner si Master cat mai ales a suportului acordat “extra time” de catre mentorul meu, Dorel Butuca. Am invatat cum sa folosesc in favoarea mea influentele mediului si circumstantele momentului. Am invatat sa imi recunosc succesele, si sa ma bucur pentru ele oricat de mici ar fi acestea. Am invatat ca proiectele de viitor trebuie sa se incadreze intr-un anumit tipar: nici prea usoare pentru ca devin plictisitoare, nici prea grele deoarece atunci aduc frustrari fara afarsit. Am invatat ca unii oameni au doar nevoie sa fie ascultati pentru a-si gasi resursele interioare necesare pentru a avea succes. Am invatat sa ma iubesc!

Iar astazi, cand ma simt cu adevarat MASTER NLP vreau sa hranesc focul care mocneste in cei din jurul meu si sa imi folosesc toate resursele pe care le-am acumulat pentru ca cei ce au nevoie sa is idescopere propriile cai de a-si trai VISUL si de a TRAI cu adevarat!

Multumesc Dorel Butuca pentru impartasirea cunostintelor si stilul de predare simplu dar plin de informatii! Multumesc Institul NLP (a.k.a Denisa Butuca) pentru sfaturi, organizare si sprijin logistic!

Bafta si inspiratie!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De la "disconfort" la "FERICIRE SI ENERGIE" !

Povesteste-mi despre 2020, anul ZERO al TRANSFORMARII TALE!