Orizonturile NU SUNT limite! (1)


Ola! Si bine te-am regasit!

De ceva vreme tot ma “bate gandul” sa “fac ceva” cu informatiile pe care le-am acumulat pana acum, cu ideile care vin si imi raman uneori mult timp atat de bine infipte in minte incat nu ma mai pot concentra la altceva, cu proiectele mai mult sau mai putin spectaculoase pe care ma gandesc cum si daca pot sa le fac sa devina reale.
            Un prieten mi-a spus mai demult: “Ce-i asa de greu? Te asezi undeva, in liniste, si scrii. Despre ce vrei tu! Ai sa vezi ca este usor! Este de ajuns sa vorbesti din suflet si sa fie totul minunat!”. Pare simplu, nu-i asa? La fel de simplu ca atunci cand vine cineva si ne spune “esti un om deosebit si lumea are nevoie de tine” iar tu raspunzi “neeeh, nu e chiar asa!”.
Cum ar fi insa daca “ne-am da voie” sa facem pur si simplu ce ne dorim si sa ne “dam din calea noastra” atunci cand sufletul ne indreapta spre ceva? Cum ar fi a acceptam ca nu suntem condusi de minte ci de Suflet? Cum ar fi sa acceptam ca “intentia sufletului are prioritate si Viata creeaza conditiile sa si-o indeplineasca” (cum ar spune unul din mentorii mei, Zoia Zarnescu).



Nu, nu blogul acesta nu este despre spiritualitate. Ci despre gandire. Despre Limite. Despre Orizonturi. Despre tehnici de a trece peste anumite blocaje sau chiar oameni care “te tin pe loc”. Despre tine si implinirea dorintelor tale. Gandeste-te acum macar o clipa, o singura clipa, cum ar fi sa crezi cu adevarat ca exista in tine o forta care te indruma spre acea “cale de Aur” pe care TU poti sa mergi fericit si sa fii implinit! Cum ar fi sa crezi cu toata fiinta ta ca esecurile pe care le-ai avut sunt, de fapt, momente de invatare? Si ca universul, Viata, Forta sau cum vrei sa ii spui tu ti-a repetat aceste momente pana cand tu ai invatat o lectie care este unica si irepetabila pe acest pamant?
Cum ar fi sa nu mai vezi ORIZONTURILE ca LIMITE?

Bafta si inspiratie!


Foto:https://www.hdwallpaperslife.com/earth-horizon-wallpapers.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De la "disconfort" la "FERICIRE SI ENERGIE" !

Povesteste-mi despre 2020, anul ZERO al TRANSFORMARII TALE!

Un nou inceput - proiectul "Slefuim Orizonturi"