MOMENTUL ACTIUNII - Un proiect care inca imi da energie


Ola! Si bine te-am regasit!

Anul trecut, exact in aceasta zi, “imi luam inima-n dinti” si faceam pasul de la vis la concret. Un “ceva” ce s-a nascut din pasiune, curiozitate si bucuria de a experimanta lucruri noi. Statistic, acest proiect a insemnat realizarea a 212 retete culinare diferite, tot atatea articole de blog si mii de imagini “luate”, selectate si prelucrate. Mult mai important insa este impactul pe care l-a avut aceasta provocare pentru evolutia mea ulterioara cele doua bloguri ce aveau aceeasi tema (https://retetarul-lui-all.blogspot.com/ si (pentru ca am fost blocat o retea de socializare) https://retetarul-lui-alex.blogspot.com/). Pentru ca nu a fost vorba doar de mult prea mult uzitata “iesire din zona de confort” ci de ceva mult mai valoros!
Imi amintesc cum acum un an stateam de vorba cu cativa prieteni despre “proiecte”, si despre cum treci (sau mai de graba despre “cum sa nu treci”) la actiune. Si, din pacate, cel mai mult am discutat despre temeri (care am constatat ulterior, nici nu erau ale mele J ). Zambind imi reamintesc acum cateva din aceste dialoguri.
1.      “E greu sa iti gasesti un public, internetul este plin de retete”.
-          Corect la prima vedere, daca nu exista o viziune mai ampla. (Pentru mine aceasta a fost “Retete simple si gustoase savurate alaturi de cei dragi”).
2.      “Nu esti cunoscut”.
-          In ziua de azi asta chiar numi se mai pare ceva “de speriat”. (Am creat o pagina de FB, iar in prezent am circa 2.700 prieteni si 190 de urmaritori.)
3.      “Nu ai un blog”.
-          Greu nu este sa gasesti o aplicatie pentru blog ci sa o alegi pe cea mai prietenoasa pentru tine. (Mi-am facut o pagina gratuita si am inceput incet, incet sa o “populez”).
4.      “Nu ai pregatirea necesara”.
-          Asta m-a amuzat teribil avand in vedere ca vorbeam despre mancare. (Si fiindca vorbim de PASIUNE, la scurt timp am urmat si cursuri acreditate si am inceput sa acumulez experienta si prin alte bucatarii)
5.      “Domeniul culinar este atat de vast incat nu o sa stii de unde sa incepi”.
-          Intr-adevar, la prima vedere orice domeniu este imens. (Insa important este sa stii ce iti doresti, iar eu aveam o viziune bine definita).
6.      “Nu ai timp”.
-          Unii nu au timp niciodata ca sa experimenteze ceva nou. (Am ales retete astfel incat sa pot gati cu placere in orice alta zi in afara de sambata).
7.      “O sa te ruineze financiar”.
-          Poate ca la un moment dat costurile oricarei pasiuni sunt putin stanjenitoare. (Insa bucuria si satisfactia de a gati pentru (si uneori impreuna cu) cei dragi au fost si inca sunt incomensurabile).
8.      “O sa te zbati singur pana cand o sa renunti”.
-          Intr-adevar, gradul de satisfactie pe care il obtii atunci cand faci (sau nu J) o actiune este important. (Dar eu nu am fost singur, dupa cum am mentionat si la pct 7 J.)

Ma opresc aici fara a fi epuizat toate frazele demotivante pe care le-am auzit in acea zi pentru ca sunt sunt curios…
…TU cum stii ca “a venit” MOMENTUL ACTIUNII ce iti transforma in realitate ideile, visele, dorintele?

Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De la "disconfort" la "FERICIRE SI ENERGIE" !

Povesteste-mi despre 2020, anul ZERO al TRANSFORMARII TALE!

Un nou inceput - proiectul "Slefuim Orizonturi"